22 kwietnia 2011

Serwetka do koszyczka

Chciałam Wam jeszcze pokazać uniwersalną serwetkę , bo układa się w każdym koszyczku. Dla wprawnej krawcowej to tylko kilka minut roboty , dla takiego antytalentu maszynowego jak ja 2 dni , a i tak kończy się na tym , że szyję ręcznie , no cóż może w końcu opanuję ten sprzęt ...





Ale do rzeczy , potrzebne będą :
- tak coś koło 1 m materiału : wycinamy 4 ośmiokąty o boku 8 cm i jeden kwadrat o boku 21 cm,
-  ok 3 metrów koronki
- coś do dekoracji - u mnie różyczki,
-  no i chwilka wolnego czasu  :) ( z tym może być gorzej)


Wcześniej myślałam o innym wykończeniu- bardziej dziecinnym dla synka , ale nie zdążyłam wyhaftować 4 króliczków :)



Marzyły mi się rustykalne klamerki ,
i ta tam :)  Joasia z bloga Mglisty Sen ,  dzieliła się takowymi  , naprawdę warto może jeszcze się załapiecie.




Kończę na dziś i życzę Wam moje kochane zdrowych i pogodnych Świąt , pełnych radości i rodzinnej atmosfery.

5 komentarzy:

  1. Serwetka piękna, i jaka pomysłowa!
    Pogodnych Świąt Tobie również:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych,spokojnych i radosnych Świąt oraz smacznego jajka:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciepłych, pełnych radosnej nadziei
    świąt Zmartwychwstania Pańskiego,
    a także słonecznych spotkań
    z budzącą się do życia przyrodą.
    Słonecznych Świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetki cudne!
    Wesołych świąt i miłego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł na serwetke świetny,wszystkie prace śliczne ,pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń