26 października 2011

Inspracje łazienkowe

Zaczynam pomału odliczać dni do odbioru kluczy od naszego własnego "m". Szukam w sieci jakiś inspiracji i pomysłu na łazienkę. Na zdjęciach poniżej w większości pokoje kąpielowe , ja to raczej poszukuję czegoś w kategorii mini :) , ale czasami można podpatrzeć jakiś fajny pomysł .
Wszystkie poniższe zdjęcia oczywiście pochodzą z sieci , źródła różne ...















A tu już moje  typy jeżeli chodzi o wybór kafli , część widziałam na żywo , a część jeszcze muszę gdzieś zobaczyć . Cenowo wszystkie mniej więcej w podobnej grupie , ale wybór trudny ;)
1. Mój faworyt : Tubądzin PARMA.



2. Na drugim miejscu hiszpańskie kafle : PERONA -BOURGIE -  na żywo wyglądają o niebo lepiej .



3.  Miejsce trzecie Opoczno - SALONIKA.




Muszę jeszcze wspomnieć o bardzo zdolnej osóbce . Ita to encyklopedia inspiracji uwielbiam jej bloga i niesamowite pomysły , chylę czoła dla jej zdolnych łapek.
Strasznie podobały mi się u Ity grafiki w łazience Jagodowy zagajnik , więc sobie myślę fajny pomysł może też go wykorzystam . Udało mi się w sieci znaleść kilka prac Leonarda da Vinci , wydrukowałam cała szczęśliwa , po czym cały czar prysł po słowach koleżanki : " Wiesz , że Leonardo malował  często osoby już nieżywe , ta to nawet wygląda jak martwa". No i niestety grafiki powędrowały do szuflady ,  bo jakoś nie mam odwagi , ale jeżeli któraś z Was chce skorzystać to proszę bardzo.







Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Piękne.
    Oj mogłabym mieć jedną z nich;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko ciesze się ,że do ciebie trafiłam...pierwsza łazienka...i ta ze ścianą ceglana-odlot:))))a grafiki śliczne....no ta pierwsza jak napisałaś....to faktycznie.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszukałaś bardzo ciekawe inspiracje, ta druga iście królewska:-)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne grafiki, szkoda, że mam drukarkę tylko czarno-białą.
    Korzystając z okazji napiszę od razu, że pokój synka zapowiada się rewelacyjnie! Mój synek też kocha marynistyczne motywy i taki dywanik z piratem były najpiękniejszy. Jednak nigdzie nie spotkałam takiego. Może zechcesz mi napisać, gdzie go kupiłaś?
    Moc serdeczności Ci posyłam, w nowym M - samych szczęśliwych chwil i zapraszam :)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jomo dywanik zakupiłam w supermarkecie OBI , był ostatni przeceniony i dodatkowo tego dnia wszystkie zakupy były -10 %, więc kosztował mnie jakieś 120 zł , naprawdę warto było bo to 100% wełny jest super mięciutki i synek jest nim zachwycony ,a to najlepsza chyba rekomendacja :)
    pozdrawiam i dzięki za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  6. Super inspiracje:) na pewno przydadza mi sie jak zaczniemy remontowac lazienke-a raczej zaczniemy przemiane pokoju w lazienke;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te inspiracje, co jedna to lepsza;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń