22 listopada 2012

Świąteczne poduszki z reniferami

Coraz więcej na blogach zaczyna się pokazywać ozdób świątecznych , więc i ja pokazuje jakie ostatnio poduszki uszyłam . W prawdzie na początku miały  być  troszkę inne  -  patchworkowe w biało - czerwoną krateczkę , ale uznałam ,że do mojej tapicerki lepiej będzie pasować szkocka kratka. Jeszcze  nie są całkowicie skończone , bo czeka mnie jeszcze wszycie zamków błyskawicznych ,ale tego nie widać , więc mogę Wam pokazać , może komuś się spodoba pomysł i zrobi sobie też świąteczne podusie.
Nie chciałam się porywać z motyką na księżyc , więc aplikacje zrobiłam z filcu  i przykleiłam  klejem do tkanin firmy BIZON.( Klej można prać i  prasować ,więc powinno się trzymać). Dla bardziej wprawnie szyjących niżej jest link do dokładnej instrukcji.


Poduszeczki z drugiej strony są gładkie tylko mają odwrotne kolory , czyli krateczkowa ma tył czerwony , a czerwona ma tył krateczkowy dzięki temu mam kilka możliwości aranżacji. Może bąbelki wyglądają trochę wsiowo :) , ale tak jest bardziej świątecznie i mi się podoba :)


Moja testerka przeprowadziła  test miękkości  i podusie przeszły go pozytywnie.

Schemat do tego jelonka znajdziecie tu (klik).

A schemat do tego renifera znajdziecie tu ( klik ) .


Chciałam zrobić zdjęcie na tle mojej elektrycznej atrapy kominka , ale komórką ciężko zrobić , nadal jeszcze nie ma obudowy , tylko płyta gipsowa , więc  chciałam Was poprosić o małą podpowiedź  jak to trochę zamaskować , by wyglądało ładnie i świątecznie , bo girlandą chyba wszystkiego nie da się zakryć :)


Pozdrawiam serdecznie  i do następnego posta :)

12 komentarzy:

  1. Jakie fajne poduchy:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne , spróbuję też takie zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyj moja droga, szyj .... będę zaglądać do Ciebie jak wyszło . pozdrawiam

      Usuń
  3. Sliczne poduszeczki ,piekny kociak :)
    serdecznosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , koteczka śliczna , ale straszny z niej łobuziak , dziękuję za rady , próbowałam z folią aluminiową , na początku jej się nie podobało , a potem stwierdziła ,że chyba cieplej na foli czy co i jeszcze częściej się tam kładła. Najgorsze jest to ,że komoda , na którą włazi jest dość wysoka ,więc żeby nie zeskakiwać na podłogę , to skacze na mnie na łóżko. Możesz sobie wyobrazić jakie to uczucie jak na śpiącego człowieka skacze kot z wysokości , zawału można dostać :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. poduchy -mocno świateczne - odbiór techniczy -najważniejsza sprawa.
    serdeczności przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. " Mocno świąteczne " - delikatnie powiedziane :) , patrząc teraz na nie obiektywnie , to pomponiki trącają trochę wiochą ,ale to w końcu Boże Narodzenie , więc na bogato musi być :) Kupiłam już wielgaśne swetry i mam zamiar uszyć jeszcze takie zwykłe białe , może trochę odwrócą uwagę od innych .
      pozdrawiam

      Usuń