14 września 2012

Maskonury - dekoracja marin

Witam , wiem ,że obiecałam w poprzednim poście pokazać pokój Antosia ,  ale za to pokażę nową dekorację  jaką zrobiłam do jego pokoju.   Ptaszki zaczęłam już szyć rok temu , ale jakoś nie mogłam się zebrać ,żeby je skończyć ( musiały nabrać mocy urzędowej ) .Przy okazji Beatko dzięki za materiał , strasznie ciężko było dostać czarny w białe kropki. Wykroje pochodzą z książki " Tildas Landsted" , a pojemnik w którym stoją ptaszki to twór własny .


 Zbieracz ze mnie okropny , mój mąż się ze mnie śmieje ,że wszystko mi się przyda ,ale dzięki temu powstał fajny pojemnik . Taka twórcza  forma recyklingu . Do zrobienia pojemnika użyłam plastikowego pudełka po kubeczkach , patyków znalezionych na plaży , piasek , który przywiozłam kilka lat temu z wakacji ,muszelki  i oczywiście pistolet silikonowy i  trzeba uważać żeby się nie poparzyć .

 Przy pracy pomagała  mi kawka w takim ślicznym , pasującym kolorystycznie  :) kubeczku . Przy okazji dzięki siostra i jeszcze miseczkę dostałam do kompletu.


W oryginale nóżki są zrobione z patyczków do szaszłyków , ja moim zrobiłam z patyków wierzbowych jakoś bardziej proporcjonalnie wyglądają :) .



Antosiowi bardzo ptaszki się podobały tylko się zapytał  " ... Mamuś , a gdzie synuś ? " Uszyłaś tylko mamę i tatę , a synusia nie. "  Na szybko , by nie było mu przykro podrzuciłam plastikowe jajko i powiedziałam, że synuś to niedługo się wykluje , więc w najbliższym czasie czeka mnie jeszcze uszycie mniejszego maskonura . Na razie problem został  zażegnany .



Ptaszki docelowo trafiły na mniejsze okno w pokoju Antosia wyglądają całkiem fajnie zarówno z wew. jak i zew. budynku.


Jeszcze tylko pokażę stół , który udało mi się kupić na allegro , idealnie pasuje do pozostałych mebli , a my w końcu mamy gdzie jeść .Serwetka to  imieninowy  prezent od mamy , haft wstążeczkowy na lnie łączony z szydełkiem.




 Pozdrawiam Was pourlopwo , bo w środę właśnie skończył mi się urlop . A w następnym poście już na pewno pokój Antka.

8 komentarzy:

  1. Świetne te ptaszki, też mam w planie uszyć podobne ale jak piszesz muszą nabrać mocy urzędowej:)
    Stół piękny!
    Czekam na więcej fotek z pokoju Antosia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna dekoracja. Mebelki w pokoju cudne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ptaszki wyglądają bardzo ładnie , ale stół naprawdę piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dekoracja z ptaszkami bardzo ładna. Stół pasuje do całości, a zwłaszcza z taką piękną serwtą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te ptaszki. A stół pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDA wianki!
    Maskonury BAJECZNE!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna aranżacja! Zatrzymałaś lato na zimę:):)

    OdpowiedzUsuń