6 lutego 2013

WYGRAŁAM , WYGRAŁAM !!!

Pierwszy raz coś wygrałam , pokazuję  trochę z   "małym "  :) poślizgiem  jakie cudeńka wygrałam u  Marty. Marto jeszcze raz bardzo, bardzo  Ci dziękuję za uroczy liścik i te wszystkie słodkości , wszystko mi się bardzo podoba .
Zdjęcie z bloga Marty.
 A to już candy u mnie  , śliczne wianuszki trafiły na okap kuchenny. Wpasowały się kolorystycznie idealnie.


 Najbardziej mnie zauroczył filcowy pierniczek cudo :)


Tablica również już w użytku :) , miseczka czeka na moją wenę , pewnie  wiosenne dekoracje do niej trafią :)


Mam synka, ale oczywiście śliczną lalkę zostawiłam sobie :) Pełni tzw. funkcję lalki  awaryjnej , jak przychodzą do Antka koleżanki i pytają o lalki , to z dumą wyciągam moją Zosię , bo tak ją nazwaliśmy i pożyczamy  im , ale tylko na troszkę :)
A tu dowód, że dziecko  potrafi cieszyć się z wszystkiego.  Mama dostała lalę , a synuś tu cytuję " superowy pojazd kosmiczny ".  Oczywiście nieodłączny towarzysz zabaw Antosia , pełni funkcje drugiego pilota :) Duet idealny :)


Kończę na dziś , tylko jeszcze mała zapowiedź kolejnego posta....- nowe zawieszki ,że hu hu hu....

pozdrawiam i buziaki ślę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz